1500 vragen op een rij

Introductie
1500 vragen op een rij

Onze eigen bewonershelpdesk heeft al 1500 vragen beantwoord!

Belt of mailt u met Glasvezel Zuidenveld, dan worden uw vragen beantwoord door vrijwilligers, mensen zoals u en ik die hun medebewoners graag helpen waar ze kunnen. Dat doen ze met veel enthousiasme en sneller dan de meeste professionele helpdesks!

Denkt u nu niet: oei, 1500 vragen al, dan ga ik ze maar niet meer lastig vallen. Ook uw vragen beantwoorden we graag.

Een paar veelgestelde vragen op een rij:

  • ik wil alleen een aansluiting tot in de meterkast, wat moet ik doen?

In dit geval hoeft u helemaal niets te doen. Dit wordt voorafgaand aan de aanleg geïnventatiseerd. Maar let op: mocht u zich later bedenken en toch een abonnement willen, dan moeten wij u 400 euro activatiekosten in rekening brengen!

  • ik heb (nog) geen mailadres, hoe regel ik dan een abonnement, alles lijkt digitaal te gaan!

In dit geval kunt u bij Tweak de provider zelf even vragen of u alles op papier mag regelen. U krijgt dan alle post enz van Tweak gewoon op papier. Bij TriNed is dat geen optie, maar daar mag u wel het mailadres invullen van een kind, kleinkind of ander familielid of vertrouwd persoon. TriNed stuurt de correspondentie dan naar dat mailadres en u moet er dan zelf zorg voor dragen dat deze "post" ook bij u terecht komt.

Author

Marja Jonkers

Pers, tekst en toon. Marja houdt zich bezig met voorlichting, op de hoogte houden en onderhoudt de contacten met pers en media.

Bekijk opmerkingen
Volgende artikel

BV krijgt vorm

Vorige artikel

Een goed begin is het halve werk