Onze eigen bewonershelpdesk heeft al 1500 vragen beantwoord!
Belt of mailt u met Glasvezel Zuidenveld, dan worden uw vragen beantwoord door vrijwilligers, mensen zoals u en ik die hun medebewoners graag helpen waar ze kunnen. Dat doen ze met veel enthousiasme en sneller dan de meeste professionele helpdesks!
Denkt u nu niet: oei, 1500 vragen al, dan ga ik ze maar niet meer lastig vallen. Ook uw vragen beantwoorden we graag.
Een paar veelgestelde vragen op een rij:
- ik wil alleen een aansluiting tot in de meterkast, wat moet ik doen?
In dit geval hoeft u helemaal niets te doen. Dit wordt voorafgaand aan de aanleg geïnventatiseerd. Maar let op: mocht u zich later bedenken en toch een abonnement willen, dan moeten wij u 400 euro activatiekosten in rekening brengen!
- ik heb (nog) geen mailadres, hoe regel ik dan een abonnement, alles lijkt digitaal te gaan!
In dit geval kunt u bij Tweak de provider zelf even vragen of u alles op papier mag regelen. U krijgt dan alle post enz van Tweak gewoon op papier. Bij TriNed is dat geen optie, maar daar mag u wel het mailadres invullen van een kind, kleinkind of ander familielid of vertrouwd persoon. TriNed stuurt de correspondentie dan naar dat mailadres en u moet er dan zelf zorg voor dragen dat deze "post" ook bij u terecht komt.