Helpdesk Glasvezel Zuidenveld

Introductie
Helpdesk Glasvezel Zuidenveld

Help!

Voor de vrijwilligers van Glasvezel Zuidenveld is dit ook pas het eerste glasvezelnetwerk dat ze aanleggen. Zij kunnen zich dus heeeel goed voorstellen dat u nog vragen heeft over de aanleg van het netwerk of over uw eigen glasvezelaansluiting. Daarom is er een helpdesk opgezet, vrijwel geheel bemensd door vrijwilligers. Zij kunnen niet AL uw vragen beantwoorden, maar wel heel veel. Bovendien staan zij in nauw contact met de medewerkers van de aannemer en van de providers. Wat ze zelf niet weten, zoeken ze graag voor u uit.

Wanneer bellen?

De helpdesk van Glasvezel Zuidenveld kunt u bellen (0524-74 00 14) of mailen. Wanneer kunt u bellen? Elke werkdag van 9:00 tot 13:00 uur. Er is altijd maar 1 vrijwilliger tegelijk beschikbaar, dus als het druk is, kan het zijn dat u alleen een voicemail in kunt spreken.

Lukt bellen niet, mail dan naar [email protected] Bespreekt u uw vraag liever telefonisch maar buiten de daarvoor opengestelde uren, meldt dat dan in uw mail en vraag of u teruggebeld kunt worden. U wordt dan meestal nog in dezelfde week teruggebeld.

Vragen, opmerkingen of klachten over de aanleg?

Met "de aanleg" bedoelen we alle werkzaamheden van de eerste spa in de grond tot het monteren van het witte kastje, de "FTU" in uw meterkast of woonkamer. Gaat er iets fout, meldt het dan bij ons, wij kunnen de kwestie dan onder de aandacht van de aannemer brengen.

Afspraak verzetten

Het verzetten van een afspraak voor het schouwen of voor het maken van de huisaansluiting (het monteren van het witte kastje in uw woning) kan niet bij onze helpdesk, daarvoor moet u echt bij het bedrijf zijn dat deze afspraak met u gemaakt heeft. Zij kunnen uw afspraak opzoeken in de planning en deze wijzigen.

Wat er na het witte kastje komt...

Zodra het witte glasvezelkastje in uw woning is gemonteerd, zorgt de aannemer ervoor dat de verbinding naar uw woning grondig gecontroleerd wordt. Voldoet de verbinding aan de kwaliteitseisen, dan wordt aan uw provider doorgegeven dat uw ades klaar is voor "activatie" van uw abonnement. Alle zaken rondom deze activatie regelt u met uw provider. Vragen daarover kunt u dus ook het beste stellen aan de helpdesk van uw provider. Daar zitten mensen klaar die alles weten van uw abonnement, uw modem, enzovoort.

In het kort

Vragen over de aanleg? Bel of mail Glasvezel Zuidenveld

Afspraken voor schouw of huisaansluiting? Bel of mail degene die de afspraak met u maakte. Dat zal meestal het bedrijf CTNEd zijn en het nummer en mailadres dat u kunt gebruiken vindt u in de brief of mail die u van CTNed kreeg.

Vragen over uw modem, uw abonnement, wanneer uw abonnement geactiveerd gaat worden? Bel of mail uw provider.

Author

Marja Jonkers

Pers, tekst en toon. Marja houdt zich bezig met voorlichting, op de hoogte houden en onderhoudt de contacten met pers en media.

Bekijk opmerkingen
Volgende artikel

Met wie spreek ik?

Vorige artikel

Er is altijd iets te doen...