Goed bereikbaar
Bij het lezen van onze opgewekte blogs over het voltooien van het netwerk zal een aantal van u hebben gedacht: "maar bij mij zijn jullie nog niet klaar, hoe kom ik nu nog aan mijn aansluiting??" Geen zorgen: waar de aannemer stopt, gaat Glasvezel Zuidenveld verder. Er is tijdig een overeenkomst gesloten met RE-NET, de glasvezeldochter van RENDO. Deze organisatie heeft inmiddels al veel ervaring opgedaan met het onderhoud van grote glasvezelnetwerken en gaat die klus ook bij Glasvezel Zuidenveld klaren. Er is een nauwe samenwerking tussen de helpdesk van Glasvezel Zuidenveld, de providers en hun belichters en RE-NET wat er voor zorgt dat een storingen of ander ongemak zo snel mogelijk verholpen kan worden. Voor de gebruikers van ons netwerk verandert er weinig: onze helpdesk blijft actief, al wordt het aantal uren telefonische bereikbaarheid wel iets afgeschaald. Maandag tot en met woensdag kunt u onze helpdesk van 10.00 tot 13.00 uur bellen op 0524 - 74 00 14. Buiten deze uren kunt u natuurlijk altijd een voicemail voor ons achterlaten. Via ons mailadres zijn we elke werkdag bereikbaar: info@glasvezelzuidenveld.nl
